Today I don't feel like doing anything

godmorgon, har jätteslapp dag idag, slutar 11 om jag inte slutar ännu tidigare. kanske blir kvar på skolan och spelar brännboll annars ska jag och moa hem hit ett tag och sola om vädret tillåter.
igårkväll beställde jag&mamma hem klänningen som jag ska ha på avslutningen, så den kommer nog förhoppningsvis imorgon. TACK SÅ JÄTTEMYCKET MAMMA, :D
sen har jag även beställt sminkborstar och ska framkalla hem några bilder idag från studion, sen ska jag även klippa mig och färga håret redan på söndag! kommer bli underbart.
ska röra mig mot skolan nu, så vi hörs så fort jag kommit hem. hejdå på er!

Kommentarer
Postat av: - M a r i a

vi måste fixa de ikv!!

2011-05-12 @ 12:23:38
URL: http://maariabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0