Dag 6- min bästavän

<Emma lindholm!
denna flicka är min bästavän och kommer alltid vara min bästavän, visst vi bråkar ofta men vilka gör inte det? dock löser vi det riktigt snabbt. jag klarar mig inte utan henne en lång tid. hon är verkligen bäst. vi delar jättemycket saker med varandra och det finns nog inga personer som gör lika knäppa saker som oss.. tro mig!
vi har kännt varandra riktigt länge, tror det är mer än 4 år som emma skrev på bloggen, tror det är typ 5 år eller något. så sjukt länge iallafall!
är rikigt glad att jag har henne:) utan henne skulle jag inte klara mig.
älskar dig

Kommentarer
Postat av: Emma

älskar dig också<3

2011-05-14 @ 11:31:04
URL: http://eemmalindholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0