dag 5-om mig

vem är fanny,fnyh,jag?
Om jag ska vara helt ärlig vet jag knappt själv vem jag är. så om jag skriver någonting konstigt är det inte meningen.
Jag är en tjej på 16 år snart som är bosatt i Umeå och har alltid bott här, går på grubbeskolan och kommer snart börja på dragonskolan, sam beteendevetenskap tror jag att det blir.
Jag gillar umeå ibland, för ibland kan det verkligen vara roligt och ibland kan det suga. På vardagarna går jag i skola och tränar, och på helgerna så festar jag samt är med kompisar.
Hur jag är som person tror jag att jag är snäll, bryr mig väldigt mycket om andra och hjälper alltid till och fixar saker om någon behöver hjälp. The bro code försöker jag även följa men ibland går det inte alltid, för umeå är umeå liksom.
Jag är ibland väldigt blyg och ibland är jag väldigt framåt. Jag har ganska svårt att lita på folk och har ganska svårt att släppa in folk i mitt liv såattsäga. jag är även en person som har jättelätt att förlåta folk, vet inte om det är bra eller dåligt.. är även VÄLDIGT mörkrädd. sover oftast med tända lampor om det inte är ljust utomhus
Någonting jag inte gillar är folk utan samvete, tycker folk borde tänka sig för innan dom gör något som inte är så bra. vissa är faktiskt riktigt konstiga när dom gör saker dom vet att man inte tycker om, det är idiotiskt tycker jag!
vet inte mer vad jag ska säga! så detta är allt ni får:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0