då kör vi

Dag 1-presentera mig själv

 

Dag 2-Min familj

 

Dag 3-Vad för killar jag intresserar mig för

 

Dag 4- vad är kärlek?


Dag 5- om mig

 

Dag 6- min bästavän

 

Dag 7- ett ögonblick

 

Dag 8- Något jag vill ha

 

Dag 9- Det här hade jag på mig idag

 

Dag 10- En bild på mig + 10 fakta om mig

 

Dag 11- En låt som får mig att gråta

 

Dag 12- Det här får mig att må bättre

 

Dag 13- Bloggar jag läser

 

Dag 14- Mina rädslor

 

Dag 15- Något jag hatar

 

Dag 16- Mitt favoritprogram och varför


Dag 17- Mina drömmar

 

Dag 18- Den här månaden

 

Dag 19- 3 sanningar

 

Dag 20- Min favoritplats

 

Dag 21- min dag

 

Dag 22- 10 saker jag gillar att göra

 

Dag 23- 3 posetiva saker jag gillar med mig själv och tre negativa!

 

dag 24- det här gör mig upprörd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0