13 SAKER NI INTE VISSTE

13.saker ni inte vet om mig!
1:Jag är jätte känslig för starka saker, kan inte äta starka tuggummin, ha för stark tandkräm, tycker tom att läsk är för starkt.
2:Jag har fobi och tycker det är jätte äckligt med folk som har tuggat tuggummi och sedan ska äta och lägger det tuggade tuggummit på tallriken eller någonstans där det syns. USCH!

3:Varje gång innan jag ska sova när jag har släckt i rummet så börjar jag alltid tänka på en skräckfilm och blir jätterädd och måste tända en lampa ett tag, ibland kan jag aldrig släcka den tom!
4:Jag har jätte mycket tvångstankar, tex, om jag hinner till den där dörren inom 10 sek vinner jag 100.000 kr!

5:Jag är jättejobbig att sova med, på kvällen ligger jag jätte nära folket, för jag älskar närheten, sen på dagen ligger jag PÅ folket!
6:Jag är bäst på att göra sönder saker, ha gjort sönder en dator,en kompis flöjt, telefoner, osv som
har kostat mig massor med pengar!

7:Jag är bäst på att tappa bort saker, ena sekunden har jag den i handen sen nästa letar jag efter saken!
8:Jag är jättedålig på att hålla rent i rummet/garderoben.. mina hyllor i garderoben har rasat för att jag har slängt in kläderna där, plus att alltid efter 2 dagar när jag städat ser det ut som ett nytt bombnedslag i rummet

9:Jag är JÄTTE less på skolan, pluggade INGENTING förra terminen. men denna termin ska jag försöka höja upp mina betyg!
10:Idag var första gången jag jobbade på engelska/svenskan under 1-2 år i skolan! bra fanny:)

11:Jag är grym på matte, mattematik har alltid varit min bästa sida, brukar nästan aldrig jobba i skolan men fattar direkt någon frågar mig om en uppgift!
12:Jag är sämst på engelska, finns ingen som är sämre än mig.. har aldrig förstått mig på det språket. ska försöka få G i slutbetyg denna termin.

13:Jag är 25% Svensk, 25%Argentinsk, 12.5%litausik, 12.5%finsk, 12.5%rysk och 12.5%tysk!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fick du för betyg i julas? :) om du inte vill svara för varje ämne kan du väl iallafall säga hur många av varje sort du fick

2011-01-20 @ 18:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0