TANKAR

vet inte hur jag känner för livet just nu, allt är underbart bra och jag är glad oftast..dock vill jag vara rik, vill bli känd på något sätt och få massor med pengar! pengar är lycka, och dom som säger något annat vet inte vad dom snackar om.. tänk dig att kunna fara utomlands när du vill? ge pengar till barnen i andra länder och känna att du varit duktig, shoppa vad du vill och bara ha roligt för pengarna.. så vill jag ha det:) vill bli en företagare, men vet inte inom vad.. men när jag blir stor ska jag bli rik iaf! så är det bara.
nu ska jag lägga mig i sängen och plugga matte en kvart eller så, ja.. ser ni, jag pluggar! matte är faktiskt något jag tycker är jätteroligt tom, är grym på matte :) tänka sig att det visste ni inte!
efter det ska jag sova, vill drömma om något som gör att jag kan vara glad dagen efter, hm... hejdå

Kommentarer
Postat av: K

vada haru för betyg i matte då?? ;)

2011-02-24 @ 18:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0