moget!

fick en kommentar i inlägget där jag skrev att jag är grym i matte, det stod ungefär " och vad har du för betyg i matte ;)?"
jag har bara G faktiskt, men jag skulle lätt kunna ha vg, kanske tom mvg bara jag ansträngde mig!, det är bara det att jag har väligt snabbt för att lära mig i matte, och det vet jag.. för i sjuan spikade jag jättemånga prov och hade endast 2-3 fel ifrån alla rätt, det är nu i åttan och nian som jag inte orkar plugga på lektionerna, men innan ett prov så frågar jag läraren om tex hur man löser en ekvation, sen kan jag allt sånt! har jätte lätt för att lära in mig sådant i huvudet OCH komma ihåg!
Så JA, jag är grym i matte faktiskt:) bara det att jag är lat och inte orka jobba så jag tappar allt, men när jag väl vill så kan jag.
matte svenska,teknik,Hk&Slöjd är dom ämnena jag är bra på i skolan och inte behöver oroa mig över,
No,So,Eng,Musik,Bild och alla andra ämnena är jag väldigt mycket dåligare i, går faktiskt i musikklass men har endast G där för att jag var för feg för att sjunga och spela gitarr för lärarna, men i åttan hade jag faktiskt VG där! får hoppas att jag får det nu i slutbetyg:) skulle behövas!
sen Bild har jag faktiskt IG i, och i eng! så dom ska jag jobba upp! menmen, somsagt.. matte är jag kung på ;)


Ojj, nu vart det ett långt inlägg, men tvingade er inte och läsa :):)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du skulle inte kunna ha mvg i matte :P

2011-02-24 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0