DISS!

dom här skorna är någonting jag dissar väldigt mycket, dom ser jätte klumpiga ut och är jättefula överhuvudtaget.. INTE min stil!! och det hjälper ju inte att dom kosta flera tusen heller, nej.. skulle inte ens köpa dom för en hunka..
sen läste jag på en tjejs blogg att hon hissar att ha midje-leggins och att det snart kommer bli inne.. måste säga att det verkligen inte heller var min stil...inte snyggt någonstans enligt mig.. hon går alltså runt som på bilden där uppe, någonting jag verkligen inte skulle kunna göra..
HISS ELLER DISS??

Kommentarer
Postat av: Mimmi

hahahaha skorna är så fruktansvärt jävla fula fy faan

2011-02-02 @ 23:54:00
URL: http://miimmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0