FEST







har haft en skön helg nanting måste jag säga, har festat hela helgen. gårkvällen var galen, började ute på västtegskolan med massor med sköna människor såsom alla h-sundarna som är supersköna verkligen, jag är en sådan som dömmer folk innan jag ens känner dom men kan ändå försöka lära känna dom, och när jag inte kände h-sundarna så tyckte jag att dom inte var min stil så att säga, men nu när jag känner dom som är dom verkligen supersköna! ;D
sen drog vi iallafall vidare på innefest på östteg, slaggade även på teg vilket resulterar till en död fanny idag, så kvällen kommer endast bestå av möjligtvis en fika på stan med min syster sen kanske vara med maria ett litet tag och kolla på några katter!:) ska även strax dra och köpa ny mobil hade jag tänkt mig. vi hörs snart.puss



Kommentarer
Postat av: M I M M I

men jävlar vilken snygg bild på mig !

2010-09-05 @ 17:22:37
URL: http://miimmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0