dhiasöhda

dålig uppdatering idag, jag vet! drog hem direkt efter skolan och tog mig något att äta innan jag tog moppen till teg, eller det var tänkt så.. men när jag väl var utanför grubbeskolan så får jag fucking soppatorsk, så jävla less jag blir.. försöker få tag på mamma som ska iväg på fotbollsmatch, och hon kan komma med 50 kr, men då är ju närmsta bensinstation typ 15 min bort, aldrig att jag styr moppen dit. sen ska hennes kompis också dit, så då säger dom att jag kan få skjuts, då tänker jag liksom till teg.. nej då måste jag ju hoppa av på grubbe/hedlunda och gå därifrån till teg!!! blä... aja drog då till peder iaf, chillade där ett tag innan jag drog till nathalie med lite peeps och såg idol, sen drog jag ut och åkte bil en stund.. aja, bajsdag.. hörs imorgon, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0