ANSWER


anonym:
1.haha bara för att är jag anonymus.
Har du bajsat idag?
Jag vet att du älskar holmsund och vill hälsa på mig varje dag eller?
Jag är partypingla varje helg så i helgen kör vi igen eller hur fanny?
Gissa vem jag är mohaha.


-svar: hehehhe, det är hemligt:] vågar inte skriva ut det i bloggen.
klart som fan att vi kör i helgen!!!!
PUSS TINA!



Julia

2. är du oskuld?
3. hur ofta dricker du?
4. vad lyssnar du på för musik?
5. vem är din bästavän?
6. har du någon pojkvän eller är du på g med någon?
7. vilka människor brukar du umgås med? berätta lite om dom?

-svar: nej jag är inte oskuld.
dricker väl ibland då och då.
jag lyssnar på väldigt olika sorters musik!
min bästabästavän är emma lindholm!
nope, ingen pojkvän och är inte på g med någon heller.
jag umgås med emma och tegarna väldigt ofta, sen är jag ganska mycket med h-sundarna!
båda gängen är hur sköna som hellst:)




anonymus

8.hahahaha bara för att du sa sådär...... Röker du? Hur många har du haft sex med om du inte är oskuld? kan du inte länka dina vänners bloggar?

-svar, nej jag är inte en beroende rökare, men visst röker jag någon gång då och då på fester mm!:)
jag har haft sex med 3 pers.
haha orkar verkligen inte länka dom just nu (A)

Anonym

9.asså är jag helt fel ute, men har du och mimmi typ glidit ifrån varandra? ni var ju typ alltid med varandra förut men inte nu längre....

-svar, du är nog inte helt fel ute, jag mimmi och emma var jättebra kompisar i början på sommarn, sen började mimmi och emma bråka om en ganska så löjlig grej enligt mig, så då började mimmi umgås med maria ist, och jag och emma började umgås med tegarna och vi gled ifrån varandra mer och mer, vi har nog helt enkelt växt ifrån varandra vilket är synd.
men vi går fortfarande i samma klass och umgås varje dag på skolan, och hon kommer hur som hellst alltid vara en av mina bästa!:)


anonymmmmmm


10.vilka vänner är roligast att vara med tycker du?

-svar, dom roligaste och vara med är väl emma,dess,fella,martina,tina,emma,linn,moa maria har alltid kul med dom!


Anonym:

11.är du förhållandetypen eller inte?
12.gillar du någon just nu?
13.vem var den senaste du gjorde något med?

-svar: är inte förhållandetypen direkt, men är inte heller en sådan som ligger runt med alla.  visst är det mysigt att ha en kille om vintern som man kan mysa med osv, men näe.. singel är livet!(Y)
nej, jag gillar ingen. klart det finns killar man har mer intresse för än vissa andra, men ingen såndär speciell..
haha, den senaste jag gjorde något med har jag faktiskt ingen aning om vem det var ;p håller inte reda på sånt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0