SVAR PÅ FRÅGESTUND!

TOG BORT FRÅGA ETT TVÅ OCH TRE PGA PRIVATA SKÄL!


4. hur gamla är dom du legat med?
94or, 93a och 91a!
5.har du strulat med en tjej?
säg någon tonårstjej som inte har strulat med en i samma kön?

6.Kan inte du berätta lite om din storasyster? :)
min storasyter är hanna luna, är 18 år och har blivit väldigt förändrad på ett posetivt sätt, förut var hon jättetråkig och satt mest hemma men nu har hon blivit en liten partypingla, och det gillar jag !:D hon är underbar och jag kommer alltid finnas för henne!

7.är det sant att mimmi är as snygg och kung och bäst?
klart det är

8.vill du ha lite kul+;****
jag vill alltid ha kul med dig maria, och skriv aldrig pussmunnar till mig igen..

9.hur många har du vart tsm med? isåfall vilka?
ingen!

10.Vilka bloggar läser du?
jag läser mina kompisars bloggar samt dessies och paow, och ibland kissies:)

11.Hur ofta festar du?
Lite olike, men försöker väl ta vara på helgen och försöka festa båda dagarna ifall man orkar!

12.är du förhållande typen eller är du hellre singel?
Somsagt så har jag aldrig haft seriöst förhållande, har svårt för att få känslor för folk. så jag har ingen aning, men ibland älskar jag verkligen singellivet.. att ingen ska lägga sig i vad  man gör osv, men ibland känner jag att det vore mysigt med en pojkvän också! är nog lite blandat.

13.vad heter din bästa vän?
samma sak som du gör, ni är jävligt lika också... hon är typ din spegelbild!!!

14.vad gillar du för sorts killar?
vissa tror säkert att jag gillar typ fjortispojkar 94-95. men det gör jag verkligen inte! jag älskar badboys och lite äldre killar!


Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

din syrra satt hemma mkt, hahaha.. under den tiden hon hade mycket plugg och pojkvän kanske ;)

2010-11-02 @ 12:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0