haha

visste du


att jag vill ha - PENGAR
att min senaste kyss - var sweet
att jag lyssnar mest på - musik.
att jag pratar - väldigt mycket
att jag inte gillar - fisk
att jag avskyr när folk startar - onödigt bråk
att kärlek är - fint
att jag gillar att - sitta vid datorn
att jag alltid kommer att - heta fanny
att jag är hemligt förälskad i - ingen
att sist jag grät var - minns inte
att min mobiltelefon är - min älskling
att när jag vaknar på morgonen - är jag sur
att innan jag går och lägger mig - är datorn mitt liv (L)
att idag har jag - gått till kvantum:O

att jag just nu tänker på - vad jag ska skriva här
att i kväll ska jag - ha kul.
att i morgon kommer jag - ha kul
att jag hoppas -
att jag får dig


Har du:
Någon som förstår dig? jajamen
Någon som du saknar? massor
Någon som du hatar? .
Vem kramade dig senast? han
Vem pussade dig senast? han
Vem ringde dig senast? issa
Vem ringde du senast? bobban
Vem var hemma hos dig senast? maria
Vem var du hemma hos senast? maria
Har du några kärleksproblem? nja
Har du pratat med någon idag? ah
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? JA

Jag:

Är singel? ja, skönt som fan

Svär ofta? för mycket.
Sjunger i duschen? ja
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? haha, sover i en tshirt, så ja
Skrattar åt dina egna skämt? oja, mina skämt blir man typ kåt av
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
nej

Har du:

piercingar? ja
Syskon? storasyster&lillebror
Jobb? neej
För många vänner? aldrig
Rymt hemifrån? haha ja
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? ibland
Sagt "jag älskar dig" till någon? nej, suger på att prata om sånt där..
Varit kär? nja
Gjort något olagligt? hihi ja
Somnat i skolan? ojaaa
brutit ett ben? typ mellantån
Tappat bort mig i min hemstad? haha ja
Sett en fallande stjärna och önskat? japp:)
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ojaa
Smugit ut utan lov? massa gånger
En hemlighet som ingen annan vet? vet inte
Sovit en hel dag? jooo
Somnat gråtande? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? haha ja?
Blivit generad inför folk? lite
Varit kär i någon utan att säga det till personen? njaa
Ätit musslor? aldrig
Varit på en festival? ja
Haft ett förhållande i under en månad? nej
Blivit kallad player? nej
Färgat ditt hår svart? nästan

Vad:

Längtar du till mest just nu? sommaren
Ska du göra i helgen? festa
Har du för kläder på dig? mke jävla kläder
Gjorde du igår? var hos bobban
Ska du göra i sommar? HA SÅ JÄVLA KUL
Åt du senast? mat
Har du för mobil? sonyericsson
Vad köpte du senast? kålhuvud:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0