lugn hemmakväll

blev en skön hemmakväll ikväll som har spenderats med familjen med massa godis och singstar, väntar på att gabriel ska somna så ska jag ner och se film med resten av familjen.
får även 100 kr för denna hemmakväll, så att så illa är det inte. sen är det alltid skönt med någon hemmakväll och eftersom det inte verkade vara nå röj någonstans pga vädret så satt det ganska perfekt denna kväll!
imorgon hade jag tänkt kliva upp tidigt och dra på stan om vädret tillåter det, sen sover jag hemma hos dessan imorgon också. blir nog awesome:)
har ju somsagt varit vääääldiiigt seg idag så har inte hunnit tagit några bilder eller något, så bjuder på en bild på en sak som jag saknar jätte mycket, nämligen min snowboard! var sjukt längesedan jag åkte och det kommer inte åkas på ett tag i guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0