JAG FÅR VARA SUR

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, SUG NÅGONTING, men min kväll kan ta sig!
det börjar med att vi har revy, sen lämnar jag mobilen till bella som råkar ta med sig den hem, och ja! nu är det så att hon bor på typ andra jordklotet (ersboda) så den blir där inatt, illailla.. saknar dig redan!
sen när jag ska hem från revyn, ja då skulle jag hoppa med gocykeln, sen ramlar jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

menmen, har iaf träffat några sköna brudar idag som gjorde min kväll, och har ätit mycket godis!
dagens citat
ida- det är en som har magsjuk på revyn, men hon har typ farit hem.
fanny- äsch, spelar ingen roll, ge mig magsjuka så jag kan spy upp allt mitt godis!

tack för kvällen fella, mimmi,dess,elvira,linnéa, natalie och isa!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0