children of the sun

sjuk sjuk och återigen sjuk, mimmi den jäveln har smittat mig!
sitter hemma i sängen och är galet död, håller på hosta sönder mig själv och ja.. mår inte bra helt enkelt.
jag skulle egentligen sova hos emma som ni minns, men vi var på umedalen och chillade och då orkade vi inte dra på teg, och eftersom jag höll på bli sjuk så blev det bäst om vi sov någon annan gång tillsammans, blir nog super!
ikväll är det grubberevyn igen, får hoppas att jag kan vara med på den.. annars äre illa,
nu ska jag sova ett tag och försöka få bort min förkylning, kommer nog inte gå så bra! wish me luck;)


Kommentarer
Postat av: Emma

hah gummsan lugn nu,

vi får se:*

2010-05-08 @ 11:58:51
URL: http://eemmalindholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0