skolaskola&återigen skola

Sitter på skolan nu och har NO.
Vi håller på med argumentationer och min klass har damp, haha omg!
internet dampade imorse så därför jag inte kunde blogga.
idag efter skolan drar jag till träning, har två styckna träningar idag, vilket innebär att jag inte kan blogga förrän kring halv 9 ikväll. eftersom sista träningen är klockan 7!

Bjuder på en riktigt skön låt som vi brukar ha på träningarna på onsdagar! Den är bäst i mitten, verkligen en tagglåt!

Nu måste jag gå innan min klass dampar sönder! hah, vi hörs:) pusss

Kommentarer
Postat av: ska göra slut med min tjej

jag skulle kunna gjort slut med mig tjej för att få vara tsm med dig<3

2010-03-17 @ 23:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0