slapp dag


känner ni inte sommarkänsla på dom här bilderna, det är verkligen sommar nu!:)
dock har jag sett att vädret inte ska vara på topp imorgon, så därför får vi se till att göra det bästa av situationen.
ikväll blir en myskväll med emma, vi ska måla manikyr, noppa ögonbryna, hårinpackning och ja, massor med tjejsaker helt enkelt!
kommer bli supermysigt eftersom jag inte har varit med den flickan på länge, så det kommer nog bli asm.
nu ska jag ner och hämta en glass och sedan sätta mig och fixa min klänning, måste korta banden på den.
sen måste jag även få råd av någon vilken färg på läpparna jag ska ha, röd, rosa, ljusa osvosv?
kan visa bild på klänningen sen så kan ni läsare få hjälpa mig.

men nu: glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0