life is yea

jag uppdaterar väldigt sällan nu pga att min dator inte fungerar som det ska, men just nu sitter jag hemma hos sofia och uppdaterar lite snabbt, idag har jag varit på skoaffär med mammsen, fick med mig ett par skor hem!

sen fick jag även en tidigt födelsedagspresent nämligen en bärbar dator eftersom den andra pajjat, så efter ikväll kommer uppdateringen blir tusen gånger bättre!
nu ska jag snart hem till mig och äta sen efter det drar jag och sofia till lycksele, det är ju tydligen "motorveckan" där, så får se hur kul det är! får hoppas att det är någorlunda kul så man inte kört kring 12 mil i onödan direkt, men vi hörs ikväll efter jag kommit hem därifrån, då kan ni få se bild på min nya älskling!

PUSSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0