follow through

jag hatar monopol, för det första tar det lång tid sen för det andra förlorar jag alltid på det. ingen bra kombination direkt!
har precis spelat det med liten del av släkten här i stockholm. jag förlorade först av alla,tom mot lillkusinen på 6 år.
imorgon blir det att ligga hemma och sola, ska tydligen bli riktigt bra väder här så det blir nog perfekt:)
på kvällen ska det tydligen ringa, men det kommer nog vara skönt eftersom man kommer nog vara galet död efter den varma dagen som ska vara kring 30 grader i skuggan!
känns som utomlandsvärme ju.

nu ska jag lägga mig och se ett avsnitt av oth, smsa om det är något. pussar


på fredag får jag även träffa min älskade Emma! ASM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0