feeling

hm, vart ska man börja? filmen var underbar gånger tusen.. och jag tycker att alla som inte sett den eller i överhuduvtaget inte tänker se den borde ändra sin tanke, så ja.. det jag vill komma fram till är SE DEN!

uppdatering: och er som är korkade och inte fattade vilken film så var det eclipse, twilight tre!:D


ska strax lägga mig i sängen och se ett avsnitt oth säsong 3, har faktiskt lyckats fått hem det efter mycket sökande:)
imorgon blir det att dra till piparböle med emma persson som jag inte varit med på... jag vet inte hur länge, blir iallafall störtskönt med tanke på att det ska vara strålande sol och jättevarmt. så vi hörs imorgon. puss




bjuder på två helt ovärda bilder från kvällen, men äsch.. har inte tvingat er att kolla på dom iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0