dagens låt

 

 

Hello?
Oh baby come f**k me
Me f**k ah come down pon me
Yea?
Come f**k me come f**k me me want ah f**k now
Alright

CHORUS


When the f**k ah come down pon yuh

When the f**k ah come down pon yuh
Gyal call me lemme hammer yuh
Gyal call me lemme hammer yuh
When the f**k ah come down pon yuh
When the f**k ah come down pon yuh
Gyal call me lemme hammer yuh
Gyal call me lemme hammer yuh
She say she cant wait she say the f**k ah come down
she cant wait she say the f**k ah come down
Gyal,hurry up hurry up hurry up
Gyal run come hop on pon the daggering show
Gyal hurry up hurry up hurry up
wid yuh bag ah mouth talk ah hope yuh can f**k

VERSE 1

wine and go down daggering nuh postpone
in dey in dey me know yuh must moan
she hooked to the thing nah leave me alone
night and day she ah call off me phone
request from dawn and shelly
sey she wah d dagger way up inna the belly
nervous break down gyal cant stay steady
so mek sure yuh fit gyal mek sure yuh ready

CHORUS


VERSE 2

me hope she can wine me hope she can set it
hope she can sit down pon it and tek it
from the first time she get it me know she nah left it
gyal overseas dem wah internet it
(haaa!)but yuh know wey ah run through me mind
from yuh look pon me watch yuh know ah daggering time
me hope yuh can bubble me hope yuh can wine
hope yuh can utilize yuh waist line


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0