DAGENS FAIL!

Måste bara få berätta dagens fail,
gick till sisters och testade en ASSNYGG skinjacka som jag trodde kostade 250 kr,
la undan den och gick och fick pengar av pappa, sen efter det så går jag tillbaka och tar fram jackan och lägger fram 3 hundralappar, han som står i kassan kollar fundersamt på mig och undrar vad jag håller på med och säger
- du behöver nog lite mer pengar än sådär,
"jag" haha, nejnej! den kostar bara 250 säger jag och ler och försöker ge honom pengarna.
"han", hah nej.. den kostar 1999 säger han och visar upp prislappen, så ut ur affären gick jag utan någon skinjacka!
men sen drog jag på wear it och hittade min älskling:)
sänkt från 600 kr till 300(=

ni får bilder någon annan dag, för nu ska ni få en bildbomb sen dagen!
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Maxtroll

nice

2010-02-14 @ 03:18:46
URL: http://Dinmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0