MITT 2010

har hänt så sjukt mycket under 2010 men jag försöker väl dra ihop alla bilder så mycket det går!
Januari:
i januari umgicks jag mest med moa,mimmi,emma och maria!:) var på clubnordic och åkte mycket snowboard:D

Februari:

i februari drog jag och emma till skellefteå och visade hur man skulle åka snowboard, jag och moa tränade väldigt mycket då och jag drog till stugan med släkten och körde skoter!

Mars:
i mars åkte jag snowboard, skrana och hängde rätt mycket hos joe!

April:
i april blev det väldigt mycket tegarna för mig och emma

Maj:
firade valborg med tegarna! ojoj så skoj:D

Juni:
Fick sommarlov, firade midsommar med några sköningar och började även vara mycket med matte tony & robin!:)

Juli:
for till stockholm, träffade nya människor såsom öka och gufh, fort till sollefteå och såg Lazee!:D

Augusti:
fyllder 15 år, träffade holmsundarna och umgicks typ nästan bara med dess,emma,peder,matte & jocke under augusti!

September:
började umgås ännu mer med holmsundarna, och min lillebror fyllde år:D

Oktober:
tog med emma till studion, firade fellas födelsedag och hade en jätterolig halloweenkväll i stöcksjö!

November:
tog en egobild, började lära känna skönaste issa ganska bra, gjorde även min grymmaste upplevelse någonsin.. satt på camp nou och såg barca-villa real!:D

December:
fick en ny familjemedlem robert (kan varit tidigare också). firade jul i sollefteå och började göra om mitt rum som snart är klart!
har haft ett jättebra år mer många nya vänner och roligheter! tack alla som deltagit i mitt år på något vis.
nu taggar vi upp inför 2011 och gör det ännu bättre:D

Kommentarer
Postat av: izabelle

gullunge!!!

2010-12-31 @ 15:28:55
URL: http://isntbell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0