aaah!:d snart klart

är klar med grundmålningen nu, imorgon blir det bara att finslipa lite, samt sätta in resten av mina möbler. har ännu bara fått in min säng, och ja.. jag ligger som en prinsessa!:D
rummet är långt ifrån helt klart. över sängen ska jag ha texten som jag beställde! kommer imorgon förhoppningsvis!
ska ha ett skrivbord, en hylla, ett annat sängbord+ alla tavlor som ska upp!
sen om någon månad så blir den en byrå framför sängen+ en tv på den, sen inte helt säkert men ett skynke vid sängen som man kan dra för. så är ganska långt ifrån klar men är supernöjd. tack för hjälpen mamma och pappa:D
sängen!
denna färg var hela min vägg förut.. man blir typ spyfärdig??
nu blev det vita väggar med en brun/grå fondvägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0