TUNGPIERCING

Många har frågat frågor kring tungpiercingen,hur ont det gjorde,hur jag lyckades övertala mina föräldrar osv.

såhär var det,
jag har jätte länge velat ha det, men mina föräldrar har inte velat det, så jag har gått runt med en metallbit i munnen för att kolla om det störde dom osv,(men smart som jag var råkade jag svälja den)
Sen hade jag och min kompis bestämt att vi skulle pierca oss i torsdags. Och då sa jag till mamma och pappa att fastän dom inte ville så skulle jag göra det ändå, om dom ville riskera att något kunde gå snett ist för att bara säga ett ja och att det inte skulle finnas ngn risk till dåligt hål osv, sen har jag gått runt och sagt tagga tungpiercing osv.
sen på lördagen innan vi skulle ta tungpiercing kom dom ner och sa att jag fick ta hål hos offer ifall jag betalade själv osv. och självklart skulle jag göra det, så på onsdagen när vi drog hem från fjällen for vi på kvällen dit och piercade mig.
Det gjorde inte så ont själva sticket eftersom att man kände den lilla smärtan när den redan var igenom. och det tog ca 5 sek allt som allt att pierca sig och stoppa in smycket,
men det värsta var inte över, utan det värsta kom dagen efter och håller fortfarande i sig lite nu!
Jag hade JÄTTE stor tunga, och ont som tusan. kunde inte äta ngt annat än flytande mat som jag fortf gör!
dom tre första dagarna var nog dom värsta, då ångrade jag mig nästan att jag hade tagit tungpiercing med tanke på att det gjorde så himla ont!
Men nu har jag skött den som offer sa och svullnaden är nästan helt borta och den gör inte så jätte ont längre. och nu är jag supernöjd med min piercing!:D
Så ni som vill ta tycker jag borde ta, det är supersnyggt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0