this is my life, and not yours

Dagar kommer och dagarana går, endast två kvällar kvar innan skolan börjar igen!
Har redan planerat dom kvällarna och dom kommer bli SUPER.
Ikväll ska vi ha en skön tjejmiddag hemma hos fella med några tjejer,sen efter det ska vi ha en trevlig kväll hemma hos henne med förhoppningsvis singstar och film och massa mys!

Sen imorgonkväll vet jag inte vad jag ska göra under kvällen, men min natt kommer spenderas hos Dess med henne och Fella, MYSIGT!

Nu sitter jag och väntar på att Emma ska komma hit, sen ska jag bjuda henne på en smoothie eller något liknande, jag kan ju inte äta annat är flytande nu några dagar, hoppas hon kommer ihåg det ;)..
Sen idag ska vi bara ta det lugnt hemma hos mig och fixa några linnén vi har köpt osv:)
detta kommer bli awesome, Vi hörs under dagen. PUSS


Bjuder på en skön bild på mig och Moa som jag saknar upp till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0