HÄRLIG KVÄLL

Kom precis hem från André, var där med han och kalle!
Vi låg och såg Wallander medans kalle låg och sov, och snäll som jag är så masserade jag hans hår i minst 30 min.
Kvällen har först spenderats med Emma,Lunke&Hedman i obbola, vi har chillat haft brottningsmatch osvosv!
kring 11 såg vi till att vara inne i stan och då kom André och hämtade upp oss där.
Sen drog vi snabbt till hedlunda och träffade lite folk och snackade osv i ca 10 min, (åkte även bakom henke medans han körde på bakhjulet på moppen, RESPEKT!)
Sen efter det drog vi hem till André, satte på en film och emma drog kring 12!
Men nu är jag hemma och har precit tagit en första bild med min kamera!
och nej, det blev inte en egobild. utan en bild på en fin kudde(A) RANDOM!
åååh jag är trött.. ska kanske sova?
hmm

love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0